עורך דין רשלנות רפואית

יכול להיות שנפגעתם עקב מעשה רפואי הנחשב לרשלנות ואפילו אינכם מעלים בדעתכם כי באפשרותכם לתבוע את הרופא, או את המוסד הרפואי בו התבצע הטיפול או ההליך הרפואי שעברתם. יכול להיות שהמחשבה כן עברה בראשכם אולם אתם חוששים מבירוקרטיה ומסוללת עורכי הדין שכל בית חולים או קופת חולים מחזיקים למקרים האלו. לידיעתכם, תביעות רשלנות רפואית הן שכיחות, הן אפשריות, ועם הייצוג המקצועי ההולם, תוכלו לתבוע את הצדק המגיע לכם. איך עושים את זה על הצד בטוב ביותר? אך ורק בסיוע וליווי של עורך דין רשלנות רפואית.

ייצוג מקצועי מביא לתוצאות רצויות

עורך דין העוסק ברשלנות רפואית הוא עורך דין מתחום הנזיקין, שתחום ההתמחות שלו הוא תביעות בגין רשלנות רפואית. המונח רשלנות רפואית נוגע לכל מעשה, הליך, אבחון או טיפול של רופא, ואשר בעקבותיו נגרם נזק למטופל עצמו, או לילוד (במקרים של רשלנות בהריון ולידה).

התחומים בהם עוסקות תביעות רשלנות רפואית הם רבים, ביניהם אבחון שגוי או אי אבחון כל של מחלה או בעיה, איחור באבחון מחלה ,בעיה או סימפטום, טיפול רשלני, ניתוח שנעשה ללא ידע מספיק, וכל התרשלות במהלך טיפול, שיש בה התעלמות מהנורמה הרפואית, מההגיון ואפילו מהחוק. מדובר בתחום רחב ומורכב, עם נושאים רבים הכלולים בו והתביעות הן לרוב רגישות וכרוכות גם במטען רגשי לא קטן.

עורך דין רשלנות רפואית הוא הכתובת לפנות איה גם כשקיים ולו חשד או חשש כי הטיפול שקיבלתם לא היה מספק או התבצע באופן רשלני ומטרתו לעשות עמכם צדק. וכדי לצלוח בשלום את ההליך המורכב והארוך הזה, נדרש סיוע מקצועי, של עורך דין מומחה בתביעות רשלנות רפואית, שמכיר את החוק על בוריו, שנעזר במומחים מעולם הרפואה כדי להוכיח את טענותיו (או טענותיכם), שילווה אתכם במסירות אין קץ ובאופן שקוף ויעבור איתכם את כל המשוכות שבדרך.עו"ד רשלנות רפואית

כדי שתקבלו את הייצוג המקצועי והנכון לכם ביותר, חשוב מאד לוודא כי עורך הדין אליו פניתם עסק בעבר בתביעות רשלנות רפואית, בעל ידע, ומוניטין בתחום. חשוב להבין כי עורך דין העוסק בתחום הנזיקין, יכול להתמחות בדיני נזיקין שאינם רשלנות רפואית כגון תאונות עבודה או ביטוח לאומי, בעוד שהייצוג אותו אתם צריכים הוא מעו"ד המתמחה במדויק בתביעות רשלנות רפואית. עורך דין בעל התמחות ונסיון עשיר בתביעות רשלנות רפואית, צבר פרקטיקה והיכרות רבה בענף זה, הקצה את משאבי וזמנו ללימוד מעמיק של החוק והתמקצע בו על בוריו.

רשלנות רפואית נחשבת לתחום המורכב ביותר בדיני הנזיקין ויש צורך בניסיון רב, כדי לנהל בהצלחה תיקי רשלנות רפואית.

שם המשחק – ניסיון

 כדי שתביעת רשלנות רפואית תהיה מקיפה, כוללת ומקצועית, נעזר עורך הדין בחוות דעת של רופאים או מומחים אחרים מתחום הרפואה. באופן זה, המחקר, העובדות והנתונים הם מדויקים ומקיפים יותר, ומשלימים האחד את השני, כאשר עורך הדין מביא מנסיונו והיכרותו את החוק, בעוד שהמומחה מביא את ידיעותיו וחוות דעתו מעולם הרפואה. עורך דין בתחום  שיש לו המוניטין והקשרים הרבים, יוכל לגייס מומחים, מהארץ ומהעולם, בתחומים רבים ומגוונים, ביניהם בריאות הנפש (תחום רגיש ומורכב מאין כמוהו), אונקולוגיה, קרדיולוגיה, גניקולוגיה, כירורגיה פלסטית ועוד תחומים רבים אחרים.

תביעות רשלנות רפואית הן לעתים מייסרות, בעיקר מהאספקט הרגשי. מדובר על נזקים ממשיים ואמיתיים שנגרמו לאדם או לבן משפחתו, או, בתביעות רשלנות רפואית בהריון ולידה, לעתים הנפגע הוא הילוד עצמו. עורך דין רשלנות רפואית, אחרי התמחות רבה והיכרות עם התחום, מביא גם את הפן האישי, המסור והתומך, כדי ללוות את התובעים ברגעים הלא פשוטיםשל התביעה. הניהול המשפטי של התיק הוא מורכב ואמנם מצריך בראש ובראשונה ידע מקצועי רב, אולם תוספת של אמפטיה רק מקלה על ההתנהלות, לפחות מצידו של התובע.

לשירותכם, תמיד

משרד עו"ד דוד אנג'ל הוא משרד המתמחה בדיני נזיקין ובעל מחלקה ייעודית לתביעות רשלנות רפואית. את המוניטין שלנו צברנו בזכות תיקים רבים של תביעות מגוונות מתחום הרשלנות הרפואית, אותם ליווינו מתחילתם ולא אמרנו נואש, גם במקרים מורכבים ורגישים ביותר. אנו סבורים כי על כל אדם לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, ובמידה ונגרם לו נזק עקב רשלנות .– מן הדין לעשות עימו צדק

אנו עובדים מול כלל לקוחותינו בשקיפות מלאה, הליווי שנסמך על נסיוננו והיכרותנו את תחום דיני הנזיקין על בוריו ובמיוחד בכל הקשור לרשלנות רפואית. אנו עובדים ומתייעצים עם מומחים מעולם הרפואה כדי לעגן את התביעה בעובדות מקצועיות ויודעים גם לומר "לא", במקרים בהם אנו סבורים כי אין עילה מספקת לתביעה בגין רשלנות רפואית.

אם קיים בכם ולו חשד קל או אי נוחות לגבי טיפול שקיבלתם, אם אתם קושרים את מצבכם הרפואי והבריאותי הנוכחי לטיפול שקיבלתם בעבר, אם יש לכם תלונה על אי אבחון בזמן של מחלה וכדומה, פנו אלינו. אנו הכתובת שלכם – נילחם למענכם עד להשגת המקסימום האפשרי.