התמודדות עם רשלנות רפואית ברפואת חירום

יש מצבים בחיים בהם אנחנו מאוד בלחץ וכל דקה חשובה ומבדילה בין חיים למוות. כאשר אנחנו מגיעים למצב בו אנחנו חייבים ללכת לחדר מיון אנחנו עושים זאת מתוך אמונה שלמה בצוות המטפל. רופאים הם גם רק בני אדם וכמו כל בני האנוש הם יכולים לגרום לנו לנזק רב באופן רשלני. רשלנות רפואית בחדר מיון יכולה לבוא לידי ביטוי בטיפול לקוי או באבחנה לא נכונה. בהרבה מאוד מצבים רפואיים כמו פציעות שונות, בעיות של נשים בהיריון ומצוקה של העובר, בעיות לב וגם בעיות מוחיות האבחנה הראשונית היא קריטית והיא קובעת את הטיפול הראשוני ואת השיפור במצב שלנו. כאשר האבחנה הראשונית מפספסת את הבעיה הרפואית או מטעה אז הנזק שעלול להיגרם לנו יכול להיות רב משתי סיבות עיקריות: אנחנו יכולים גם לקבל טיפול לא נכון שיזיק לנו ו- יכול לעבור זמן רב (כאשר כל שנייה חשובה) עד שנקבל את הטיפול שאנחנו אכן זקוקים לו.

מהי רפואת חירום ואיזה מקרי רשלנות יכולים להיות בה?

מקרים של רשלנות רפואית שכיחים מאוד בכל תחומי הרפואה ובכלל זה גם בתחום של רפואת חירום. התחום של רפואת חירום כולל בשלב ראשון את העובדים של מגן דוד אדום שמעניקים לנו טיפול ראשוני ולאחר מכן את הרופאים והאחיות שאנחנו פוגשים בחדר המיון בבית החולים. כך למשל כאשר מגיעה אישה בהיריון והיא מרגישה לא טוב ושמשהו לא תקין עם העובר טיפול לקוי של הצוות הרפואי (למשל יכול לקחת זמן עד שהיא תראה רופא או יכולים לתת לה תרופות לא מתאימות) יכול להוביל לתוצאות טרגיות של מומים ביילוד, לידה מוקדמת או אפילו למוות של העובר.

על רשלנות בתחום של רפואת חירום של ילדים

רשלנות רפואית ברפואת חירום

רשלנות רפואית ברפואת חירום

תחום נוסף שיש בו תוצאות טרגיות לגילויים של רשלנות מצד הצוות הרפואי הוא תחום רפואת החירום בילדים. ילדים רבים משחקים ונופלים או נפצעים כתוצאה מריבים בבית ספר. כאשר ילדים נפצעים הם יכולים לאבד הרבה דם או לסבול משברים שונים. כך למשל כאשר ילד מאבד את אחד מאצבעות הרגליים או הידיים שלנו ניתן על ידי טיפול מהיר לחבר מחדש את האצבעות ולהציל לו את היד. במקרים מסוג זה הרבה מאוד תלוי בצוות הרפואי אשר תגובה מהירה ונכונה שלו יכולה למנוע מהילד נכות קשה. במקרה שבו חווינו רשלנות של רופאים ברפואת חירום על בשרנו אנחנו יכולים לתבוע אותם.

מומחיותנו –

משרדנו מנוסה בשלל מקרים של רשלנות רפואית במקרי חירום; על רצף השנים התנסינו בטיפול בתביעות רשלנות כגון דא במקרים מגוונים. הטיפול בתיק מתחיל בשמיעת המקרה ישירות ע"י הנפגעים או בני משפחותיהם, ממשיך בלמידת החומר הרפואי לאשורו, לאחר מכן מתבצע הליך ממוסד של בחינת החומר על ידי מומחים רפואיים פרטניים למקרה הספציפי. בשלב הבא מתבצע דיון – בשיתוף מלא עם לקוחותינו – באשר לסיכויי הצלחת התביעה, כשבמקרה הצורך מוגשת תובענה לבית המשפט המוסמך.

ברבות השנים אימצנו טכניקות משפטיות יעילות להגברת סיכויי ההצלחה בתביעות רשלנות רפואית כנ"ל. אנו רואים חשיבות יתרה בבחירת המומחים הרפואיים המשתפים עמנו פעולה מטעם הלקוחות, שכן בתביעות רשלנות רפואית קיימת חשיבות יתרה לחוות הדעת המומחה מצד התובעים. אי לכך אנו מתקשרים רק עם הטובים שבמומחים בתחומי הפגיעה השונים, עובדה שמשפרת אף היא את יכולתנו להוכיח כדבעי את טענות הנפגעים ולהביא למקסימום את הפיצוי לו הם זכאים בסופו של תהליך.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה / צורך ביעוץ נקודתי / בעיה שמתעוררת בהקשר של רשלנות רפואית ברפואת חירום. נשמח לשרת אתכם נאמנה ולתת את השירות המשפטי המקצועי ביותר למן התחלת הטיפול בתיק ועד לסופו המוצלח.

 

 

קטגוריות: בלוג נזיקין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *