תביעת רשלנות נגד עובד ציבור/מדינה

בתרחישים אפשריים שונים במהלך חיינו בהם עובד ציבור מסוים אינו ביצע את עבודתו בצורה ראויה וכפי שנדרש ממנו אזי ישנה אפשרות לפעול באופן משפטי, בצורה כזו אשר תספק את מבוקשכם בסופו של יום – באמצעות הליך משפטי מסודר שעקרונו תביעת נזיקין נגד עובד הציבור יתאפשר לכם להביא לכדי מימוש זכויות עבור נזקים שנגרמו לכם על ידי עובד מדינה/עובד ציבור שכשל בתפקידו.

 

מתי ניתן לתבוע עובד מדינה?

 

כאשר עובד מדינה מסוים ביצע את העבודה שהיה אמון עליה באופן רשלני ולא ראוי – ואשר גרם לכם לנזק – תהיה לכם האפשרות להביא אותו לכדי מיצוי משפטי. על פי החוק עליכם להבין כי עובדי המדינה אינם אנשים אשר חסינים באופן מוחלט מפני תביעות אזרחיות כנגדם – מדובר באנשים אשר בנסיבות מסוימות ניתן להגי תביעה נזיקית כנגדם, וזאת במידה והם פגעו בזכויות שלכם וגרמו לנזק ממוני / שאינו ממוני. מגיע לכם לקבל שירות איכותי ואמין ובמידה וסיפקו לכם שירות שאינו תואם את הציפיות שלכם אזי תהיה לכם אפשרות לטפל בסוגיה בקלות רבה על ידי כך שתוכלו למצוא את מבוקשכם ובמהירות רבה.

 

כל עובד מדינה צריך לעבוד לפי כללים מסוימים (עקרונות תקש"יר וכדומה), זה הדבר אשר יבטיח לכם שתקבלו שירות ברמת איכות מסוימת, רמת איכות בסיסית לכל הפחות. כאשר מוודאים באופן יסודי מהם הכללים לפיהם צריך עובד המדינה לעבוד תהיה לכם האופציה לדעת אם קרה מקרה והעובד אינו פעל כלפיכם כפי שהיה צריך לנהוג ופעילותו או מחדליו גרמו לנזקיכם.

 

חשוב לפעול

 

במידה וקרה מקרה ואתם חושבים שיש צורך לתבוע עובד מדינה, מומלץ יהיה לפעול ובהקדם. החשיבות לפעולה מהירה כנגד עובד הציבור תהיה רבה ורק אם תשכילו לבחור בשירותיו של עורך דין מיומן בתביעות נזיקין נגד המדינה תוכלו למנוע החמרה של המצב. הרי בוודאי שלא תהיו מעוניינים לראות אנשים אחרים שסובלים מיחס מחפיר מאותו עובד המדינה. בכדי לשים סוף לעניין ההתנהגות הלא נאותה תצטרכו לראות כי אתם נעזרים בעורך דין נזיקין מנוסה לשם התמודדות עם המצב.

 

בין אם עובד מדינה מעל בתפקידו כלפיכם ובין אם הוא ביצע את עבודתו בצורה חובבנית ו/או מתוך כוונה זדונית, כאשר נעזרים בעורך דין יש לוודא כי אכן מדובר באחד אשר יודע להתמודד עם סוגיות משפטיות מהסוג הזה ועל הצד הטוב ביותר. רק עורך דין נזיקין מנוסה בתביעות כגון דא יאפשר לכם להיות בטוחים כי מיציתם את זכויותיכן כדין אל מול עובד הציבור ובמצב בו אתם יודעים כי אתם מקבלים את כל הזכויות שמגיעות לכם מרשויות המדינה שחטאו כלפיכם.

 

תרחישים שונים

ניתן לתבוע את עובד המדינה באינספור מקרים. בין אם מדובר על שירות שניתן שלא כדין ובין אם על יחס מחפיר, שימו לב כי מגיע לכם לקבל שירות ברמה נאותה. עובד המדינה עבר הכשרה אשר הסמיכה אותו לסייע לאנשים כמוכם וזאת על ידי כך שהוא למד כיצד לספק שירות אשר נחשב לאמין וטוב. שירות כזה אשר יאפשר לכם להיות בטוחים כי בכל פעם שתיגשו אל קבלת שירותיו של עובד מדינה מסוים יתאפשר לכם לקבל שירות אשר ניחן במצוינות ויסודיות. בעזרת הבנתכם את הדבר תוכלו לדאוג לכך שבעתיד בעת כל הפרה של הזכויות שלכם תוכלו להתמודד עם הדבר בצורה יעילה. דוגמאות לרשלנות עובדי ציבור ניתן למצוא במגוון תחומי כגון תחום הביטוח הלאומי, משרד הפנים, מס הכנסה, מיסוי בינלאומי ורשויות ממשלתיות נוספות.

 

אתם  תצטרכו לחפש אחר עורך דין אשר יידע להבין את הצרכים שלכם ולספק מענה משפטי מקצועי ומדויק, כזה אשר ניחן בניסיון עבודה בכל הקשור לתביעות הקשורות לעובדי מדינה. עורך דין כזה יספק לכם את כל שאתם צריכים בכדי להתגבר על הסוגיה בצורה המהירה והטובה ביותר. תוכלו להיעזר בשירותיו של אדם כזה ולהצליח בהשגת המטרות שלכם בצורה יסודית ובהקדם.

 

משרדנו עסק לאורך השנים במס' תביעות כנגד עובדי ציבור במס' מקרים מעניינים. המדובר בתביעות מורכבות אשר דורשות אימוץ טכניקות משפטיות מסוימות ובלתי-שגרתיות.

לכל שאלה/צורך ביעוץ בעניין תביעה כנגד עובד ציבור – מוזמנים ליצור עמנו קשר וננסה לסייע לכם ככל הניתן.

קטגוריות: בלוג נזיקין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *